Factuur
U ontvangt de factuur van onze praktijk via de e-mail of per post. Hebben wij nog geen e-maillades van u, maar u wilt wel graag je rekening digitaal ontvangen? Dan kunt u uw e-mailadres door geven aan de balie assistente. Dan ontvangt u uw factuur voortaan via de mail en kan u heel eenvoudig en snel het bedrag betalen met IDEAL of via de QR-code.
Op de rekening staat duidelijk welk bedrag vergoed word door de zorgverzekeraar. Dit is afhankelijk van uw leeftijd, type behandeling en de voorwaarden van uw verzekeraar. Heeft u vragen over de vergoeding van uw zorgverzekeraar? Neem dan direct contact op met uw eigen verzekeraar.
Heeft u een vraag, staat er een fout op uw rekening of wilt u een betalingsregeling treffen? Neem dan contact met ons op.
Wij begrijpen dat patiënten hun zorgverlener kiezen op basis van vertrouwen. Persoonlijk contact is hierin onmisbaar. Daarom versturen wij onze rekeningen voor behandelingen direct vanuit onze eigen praktijk. Hier gebruiken we de software van Payt voor. De software maakt het voor u mogelijk om uw rekeningen terug te vinden in een persoonlijke online omgeving (hier heeft u geen account voor nodig)
De werkwijze van onze praktijk
De standaard werkwijze van onze praktijk is dat wij uw behandeling eerst indienen bij uw verzekeraar. Het deel dat niet door uw verzekeraar wordt vergoed brengen we vervolgens bij u in rekening. U heeft vervolgens 14 dagen om de rekening te voldoen. Dat kunt u doen door gebruik te maken van de digitale betalingsmogelijkheden, zoals iDEAL.
Veilig digitaal
Al uw persoonlijke gegevens staan in een streng beveiligde omgeving. De software van Payt is gecertificeerd (NEN7510), waardoor u er op kunt vertrouwen dat Payt adequaat en veilig omgaat met uw gegevens.
Meer informatie over uw rekening, uw online omgeving of over Payt? Bekijk dan de pagina speciaal voor patiënten of neem rechtstreeks contact met ons op.